نسل جدیدی از مصرف کنندگان لوکس در ایالات متحده
جفریز گفت: افزایش قیمت کریپتوها باعث می شود جوانان سود خود را صرف کالاهای لوکس کنند.
افراد زیر 35 سال آثار هنری، مارک های لوکس و موارد دیگر را با برنده های رمزنگاری خود انتخاب می کنند.
بازار ارزهای دیجیتال در سال 2021 برای مدت کوتاهی بیش از 3 تریلیون دلار افزایش یافت.
جهش قیمت ارزهای دیجیتال به کشت محصول جدیدی از خریداران جوان آمریکایی کالاهای لوکس کمک میکند، زیرا هزینههای آنها برای آثار هنری NFT و پوشاک با قیمت بالا باعث افزایش فروش در بازار لوکس فراتر از سطوح قبل از همهگیری میشود.
گزارش از جفریز
مصرف کنندگان چینی همچنان نیروی غالب در هزینه های لوکس جهانی هستند. بانک سرمایه گذاری در یادداشتی پژوهشی چهارشنبه اعلام کرد، اما یک "بسته شگفت انگیز" از سه ماهه اول رشد قوی در ایالات متحده نسبت به سال گذشته بوده است. این یادداشت یافتههای حاصل از بازدید از 48 فروشگاه در نیویورک و فلوریدا را که در آن خریداران میتوانند مارکهای گرانقیمت از جمله Louis Vuitton و Gucci را که شرکت مادر آنها Kering است، پیدا کنند، نشان میدهد.
آنها گفتند که به نظر می رسد گفتگو با مدیران و دستیاران فروشگاه نقش مهمی را نشان می دهد که افراد زیر 35 سال در سود ارزهای دیجیتال برای خرید آثار هنری - از جمله در قالب توکن های غیرقابل تعویض - جواهرات گران قیمت، پوشاک و لوازم جانبی پول نقد می کنند.